Na sjednici Hrvatskoga sabora, održanoj 23. 11. 2012. izglasan je i donesen Zakon o fiskalizaciji u prometu gotovinom, te je objavljen u Narodnim novinama od 03. prosinca 2012., broju 133/12, pod točkom 1.
Prije izdavanja bilo kojega gotovinskog računa, podaci o računu morat će se proslijediti Poreznoj upravi Republike Hrvatske, a ona će vratiti podatke koji se moraju ispisati na računu koji se predaje kupcu. Ti podaci su JIR (jedinstveni identifikator računa) i Zaštitni kod izdavatelja računa, koji je također jedinstven za svaki račun i ovisi o podacima na računu.
Pored JIR-a i zaštitnog koda, na računu je obvezno navesti i vrijeme izdavanja i način plaćanja, a u Poreznu upravu se šalje i OIB operatera naplatnog sustava (konobar, prodavatelj…)
Osim navedenoga, brojevi računa moraju svake godine početi sa 1 i slijediti u neprekidnom nizu.
Prije početka samoga rada, morat će se izvršiti registracija poslovnog prostora i fiskalne blagajne (PC računala) kod Porezne uprave, gdje će, između ostaloga, biti specificirano i radno vrijeme objekta.
Razvidno je da se ispravan račun neće moći izdati, a da se ne proslijedi i trajno zapiše u Poreznoj upravi. Na osnovu primljenih podataka, Porezna uprava će moći kontrolirati svaki pojedini račun, pologe novca, plaćeni porez, pridržavanje odredbe o radnome vremenu, te čak i prekovremeni rad i njegovo plaćanje za radnike.
Po Zakonu o fiskalizaciji, fiskalizacija se provodi postupno kako slijedi:
VAŽNA NAPOMENA!!! |
||
---|---|---|
Za SVE UGOSTITELJE, fiskalizaciji započinje 1.1.2013. |
||
Oznaka I područja NKD 2007. pored pružanje usluga smještaja te pripreme i posluživanja hrane, uključuje i sve one koji vrše pripremu i usluživanje pića, odnosno café barove i slično, odnosno sve ugostitelje. |
Da bi se zadovoljilo uvjete Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom, svi naši korisnici koji imaju promet gotovinom (sve maloprodaje (KASAM) i ugostiteljstvo (KASAN), te veleprodaje koje izdaju i maloprodajne račune (POSIS)) moraju imati sljedeće:
Svi naši korisnici imaju zadovoljavajuću perifernu opremu (monitor, POS printer, tipkovnica). U slučaju da rade pod DOS-om ili Windows 98, bit će potrebno nabaviti novi PC (samo “kutiju”) i licencirani operativni sustav Windows 7, cijena kojih je do 3.000 kn bez Pdv-a. U ovom trenutku, u mogućnosti smo ponuditi Vam i odgovarajuće polovno PC računalo sa licencom za Windows 7 po ovoj ponudi, te novo PC računalo sa licencom za Windows 7 po ovoj ponudi . Napominjemo da to vrijedi do isteka zaliha kod naših dobavljača.
Ako nemate ADSL, trebate zahtijevati njegovu instalaciju kod nekog teleoperatera.
Obveznik fiskalizacije, koji obavlja djelatnost ili dio djelatnosti u poslovnom prostoru koji se nalazi na području na kojem nije moguće uspostaviti Internet vezu za razmjenu podataka s Poreznom upravom, treba poduzeti određene korake putem kojih će to dokazati, a o tome saznajte više ovdje.
Sve vezano za ovo specificirano je na navednim stranicama Porezne uprave koje Vas onda usmjeravaju na na relevantne stranice Fine. Preduvjet za izdavanje bilo kojeg tipa certifikata je registracija poslovnog subjekta/institucije i registracija osobe/osoba ovlaštenih za zastupanje. Ukoliko poslovni subjekt/institucija i osoba/osobe ovlaštene za zastupanje nisu već registrirani, potrebno je jednokratno obaviti postupak registracije kako bi se naknadno moglo vršiti izdavanje bilo kojeg tipa certifikata, u bilo kojoj količini.
Registracija poslovnog subjekta i osobe/osoba ovlaštenih za zastupanje se obavlja tako da se u ured Fine dostavi sljedeća dokumentacija za dokazivanje pravnog identiteta:
Naši postojeći programi su dorađeni da podržavaju fiskalizaciju, te su spremni za instalaciju.
Svim našim korisnici s kojima imamo Ugovor o održavanju programa, a koji prema nama nemaju dugovanja, program će biti instaliran prije početka primjene Zakona.
Onim korisnicima s kojima imamo Ugovor o održavanju, a koji imaju nepodmirene obveze , instalacija će se izvršiti nakon podmirenja obveza.
Korisnicima s kojima nemamo sklopljen Ugovor o održavanju, instalacija će se naplatiti:
Plaćanje će biti 50% avansno i 50% nakon instalacije. Za 100%-no avansno plaćanje nudimo 10% popusta.
Napominjemo da će naši programi bez instalacije fiskalne verzije programa nakon početka primjene Zakona o fiskalizaciji biti neupotrebljivi za izdavanje računa! Samo pravovremeno plaćanje garantira pravovremenu instalaciju.
Ugovor o održavanju programa ne podrazumijeva aktivnosti vezane uz nabavu i instalaciju ADSL-a, certifikata ili dodatne opreme. Navedene usluge spremni smo Vam ponuditi prema našem cjeniku:
Također, svi korisnici koji su imali aktiviran slijed računa od jedan po svakome novome radnome danu, od 1.1.2013., kao pripremu za primjenu fiskalizacije, moraju sa 1.1.2013 ili prije aktivirati opciju za kontinuirani slijed brojeva računa na nivou godine.
Korisnici koji koriste naše programe KASAN i KASAM to mogu učiniti na sljedeći način:
KASAN | KASAM |
---|---|
|
Svim novim korisnicima nudimo naše nove verzije programa koje su u skladu sa Zakonom o fiskalizaciji u prometu gotovinom u Hrvatskoj.
Na raspolaganju su vam sljedeći programi:
Cijene navedenih programa možete pogledati ovdje.
Programi po akcijskim cijenama!!! |
---|
Ukoliko imate ikakvih dodatnih pitanja slobodno nas kontaktirajte. |
---|
Copyright © 2020 Ri-bit d.o.o.